פרסום עכשיו: להפסיק לצעוק, להתחיל לגעת

בעוד שעולם הפרסום המקומי ממשיך לנפק לנו קמפיינים "מהתחת" (מי אמר קסטרו ולא קיבל) שכל תכליתם לייצר "באזז" ברנז'אי, המרוחק על-פי-רוב ת"ק פרסה מהלקוח עצמו, מבינים אנשי העולם הגדול כי חוקי המשחק השתנו: לא עוד התחכמויות צעקניות ונבובות, כי אם מגע אמיתי ובלתי- אמצעי היוצר חוויה אותנטית ובונה אצל הלקוח אהדה ואמון (Trust).

זה בדיוק הסיפור של הקמפיין החדש של חברת Powerade המייצרת משקה אנרגיה שהסלוגן שלו הוא "You have more power than you think". ככה הוא מפורסם לקהל היעד הממוקד של חובבי הספורט המושבעים, אלה שרצים 1,200 ק"מ בשנה-שנתיים ומחפשים משקאות אנרגיה שילוו אותם לאורך הדרך:

אבל איך ממחישים את "הבטחת המותג" לקהל הרחב, אנשים כמונו המסתובבים ברחובות העיר?
הנה התשובה: לא דוגמן עתיר קוביות ולא דוגמנית בעלת חזון מבטיח וישבן מוצק, לא צעקות ולא דאחקות חסרות כל הקשר, אלא שלטי חוצות שהופכים למרכזי כושר אורבניים קטנים בהם אנו, "אנשי היום-יום", מוזמנים לטפס על קיר מאתגר, לאמן את שרירי הכתפיים והגב מול משקלו של השלט, או לשחרר את האגרסיות ולבחון את עוצמת האיגרוף שלנו…
ואחרי שהשתתפנו והזענו, נזכה בבקבוק של משקה אנרגיה צונן מידיהם של נציגי החברה הממתינים ליד השלט – לשמחתם, לשמחתנו ולשמחת הקהל שמתאסף מסביב וממהר להוכיח שגם הוא יכול…

powerade 2powerade 1powerade 3

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: