יצירתיות בפעולה: עיצוב חכם של מסרים בגובה העיניים

ANAR Foundation (אתר בספרדית כאן) הינו ארגון ספרדי הפועל במטרה להגן על ילדים ובני נוער בסיכון, החשופים למצבים של ניצול ואלימות. לקראת היום הבינלאומי למניעת אלימות כנגד ילדים יזם הארגון (בשיתוף עם סוכנות הפרסום של Grey בספרד) קמפיין שילוט אשר נועד להעלות את המודעות לנושא בציבור כולו, וכן לעודד ילדים הנמצאים בסיכון להתקשר למוקד הסיוע הטלפוני של הארגון.

האתגר: שתי ציפורים בשלט אחד
anar signלצערנו, וכידוע לכל מי שעוסק בנושא, חלק ניכר מהילדים הנמצאים בסיכון חשופים לאלימות ולניצול דווקא מצד בני משפחה, בין אם הוריהם או קרובי משפחה אחרים.
איך יוצרים שילוט הכולל מסר לציבור הרחב ולצידו מסר "סודי" אשר יגיע לעיניהם של הילדים בלבד ולא ייחשף לעיני הבוגרים הנלווים אליהם?

הפתרון היצירתי: דברים שרואים משם לא רואים מכאן
את הפתרון המבריק לאתגר הפרקטי תמצאו בסרטון הקצר הבא:

מוסר השכל: תשובות יצירתיות מתחילות בשאלות יצירתיות
שימוש שיטתי בכלים מקצועיים לניהול חשיבה יצירתית, כמו ניסוח מחדש (Re-Phrasing) ומסגור מחדש (Re-Framing) מאפשר לנו לצאת מפרדיגמות החשיבה, "מערכות ההפעלה" ו"הקופסאות" שבתוכן אנו רגילים לחשוב ולפעול, ולהרחיב משמעותית את מגוון הפתרונות האופרטיביים העומדים לרשותנו.

[ תשדיר פרסום ]
לתיאום מפגשי מנהלים, הרצאות וסדנאות בנושא יצירתיות בפעולה:
טל. ישיר 4534227 – 054
דוא"ל  ibchor@015.net.il

תגים: ,

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: