מגע הקסם של הונדה: סקרנות, יצירתיות, תכנון, ביצוע

בשנת 2003 הפתיעה יצרנית הרכב הונדה (Honda) את עולם הפרסום הבינלאומי כאשר חשפה סרטון פרסומת שונה מכל מה שהכרנו: תחת הכותרת The Cog נפתח הסרט בגלגל אשר פוגע בגלגל אשר פוגע ב…וכך הלאה והלאה עד להופעתה של גיבורת הפרסומת: הונדה אקורד החדשה, מלווה בסיסמה – האין זה נחמד שהדברים פשוט… עובדים?!
קחו אויר וצפו ב-2 דקות מהפנטות של רעיון יצירתי, תכנון מדויק וביצוע מושלם.

האגדה האורבנית מספרת כי הונדה לא הסתפקה ברעיון המבריק כי אם גם התעקשה על ביצוע מושלם – לאחר תכנון קפדני של מסלול "ההפעלות" נדרשו מאות "טייקים" עד להשגת הביצוע המושלם בו בוצעה וצולמה כל שרשרת הפעולות ברצף אחד (כמו שתוכלו לקרוא כאן ולראות כאן).

שם המשחק החדש: סקרנות
עשר שנים מאוחר יותר, חושפת הונדה סרטון חדש, אשר הצליח תוך פחות מחודש לצבור למעלה מ- 4,896,536 צפיות (נכון לשניות אלו…). והפעם, תחת הכותרת סקרנות (Couriosity) מציגה הונדה מפגש יוצא דופן בין העולם "הריאלי" לוירטואלי, ואם תרצו גם בין המציאות לחלום, בין ההווה לעתיד ובין מה שקיים למה שיכול להיות, אם רק נהיה סקרנים ויצירתיים מספיק. מיטיבי הלכת וחובבי האנימציות ימצאו כאן ביצוע מבריק המשלב שורה של כלים טכנולוגיים שונים היוצרים במשותף סרטון חכם ומדליק במיוחד. שורו הביטו וראו:

כוחו של חלום: מבט רטרוספקטיבי אל העתיד האופרטיבי
הצפייה העכשווית בשני הסרטונים, שביניהם מפרידות עשר שנים בהן עבר עולם הרכב תהפוכות רבות, מאפשר לנו להתפעל לא רק מהיצירות עצמן אלא גם מה- DNA הארגוני שהן נושאות בתוכן: שילוב מרשים של מסורת עתיקת יומין של משמעת ועבודה "לפי הספר" (תכנון מדויק וביצוע קפדני תוך שאיפה לשיפור מתמיד), עם נכונות "לחלום חלומות", להתבונן במציאות במבט סקרני ולגלות פתיחות אישית וארגונית לרעיונות חדשים ויצירתיים.
honda the power of dreams logo 2זהו לטעמי, גם המסר האופרטיבי המאתגר עבור כולנו: מאמץ ניהולי "דואלי" המתמקד בו זמנית בשני ערוצים מקבילים – אחד העוסק בשמירת הניסיון, הערכים והידע הארגוני ובהקפדה על תהליכי התכנון והבצוע, והשני אשר "קורא תיגר" על הקיים (ע"ע סקרנות) ומחפש ללא הרף אפשרויות והזדמנויות חדשות.

*** דבר המפרסם ***
למידע נוסף ולתאום הרצאות וסדנאות בנושאי חדשנות וחשיבה יצירתית:
4534227 – 054
ibchor@015.net.il

תגים: , , ,

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: