מרוקאיות קשישות נהנות הרבה יותר (מהטרדה מינית) – עכשיו בסניפי חברת דואר ישראל

יותר למטה
יותר למטה… עוד קצת… עוד… הכי נמוך שיש

די מטריד לגלות כי דווקא בתקופה בה גוברת הרגישות הציבורית לכל הקשור בהטרדות מיניות לסוגיהן, ובשעה ששופטים ואנשי תקשורת נסקלים בכיכר העיר בעקבות התנהלות והתבטאויות שיש בהן אטימות כלפי הטרדות אלה – בוחרת חברת דואר ישראל לצאת בקמפיין שכל הווייתו מושתתת על הפנטזיה השוביניסטית הקלאסית לפיה חלומה הרטוב של כל אשה הוא להיאנס בברוטליות, או לפחות להיות מוטרדת כהלכה (רצוי על-ידי שודד איטלקי מסוקס ושרירי).

שודד איטלקי מסוקס ושרירי

ואם כבר סטראוטיפים נלוזים אז למה שלא נלך עם זה עד הסוף ונצוות למשימה את הסבתא המרוקאית שלנו, זו שכבר הרבה שנים "אף אחד לא עשה עליה חיפוש כמו שצריך" – ולכן היא יוצאת עם חברותיה לחופשה באיטליה, וכל השאר היסטוריה: שיטוט אקראי בסימטה הנושקת לפיאצה, מפגש מפתיע עם שודד עצבני ועתיר מי קולון, חיפוש קפדני ימינה שמאלה ויותר למטה,  מבוכה קלה בהעדר אמצעי תשלום נאות עבור השירות האיכותי (שנים שלא שדדו אותי ככה), ודילוגים שמחים בחזרה למרסל וג'קי שסוף סוף מקבלות את הטיפ בדרך אל האושר – לכו לסמטאות.

שנים שלא שדדו אותי ככה

לכו לסימטאות
כל זה, להזכירכם ולהזכירכן, כדי להעביר לנו את הבשורה המשמחת לפיה מציעה לנו דואר ישראל לרכוש דרכה כרטיס אשראי נטען, שלא מפריע לנו להגשים חלומות ולהיאנס לאור היום על-ידי איטלקים עצבניים ועתירי פפרוני, אבל מונע מהם לדפוק לנו את הכסף שבארנק ואת החופשה כולה. ואם בדרך לבשורה דפקנו גם דאחקה חביבה על הנשים שבחיינו בכלל, ועל סבתא עזיזה בפרט – יאללה כפיים.

ככה זה נראה ונשמע:

הערה: הגירסה מעלה הינה הגירסה המקורית של התשדיר כפי שעלה לפרסום ומופיע גם כיום בערוץ יו-טיוב הרשמי של דואר ישראל (כאן). בעקבות הביקורת הציבורית נערך התשדיר ונחתכו ממנו חלק מהסצינות הבוטות במיוחד. לטעמי אין בשינוי זה כל הקלה – הן מאחר והצופה אשר כבר ראה את הסרטון המקורי "משלים בראשו" את הסצינות הבוטות, ובעיקר מאחר וגם עריכה זו אינה משנה את המסר הסמוי עליו מושתת הפרסום – לפיו הנשים שבחיינו נהנות כאשר הן נאנסות, מנוצלות או סתם מוטרדות בעבודה, בשוק, בכיכר העיר או בחדרי חדרים.

מנהלי ומנהלות דואר ישראל ופרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב חושבים כנראה שמדובר בהברקה מדהימה – ולראייה, הם יספרו לכם בגאווה רבה, היא זכתה החודש בתואר הפרסומת האהובה ביותר.
אותי (ואני מקווה שגם אתכן ואתכם) זה מטריד.

תגים:

5 תגובות to “מרוקאיות קשישות נהנות הרבה יותר (מהטרדה מינית) – עכשיו בסניפי חברת דואר ישראל”

  1. Idan Bchor עידן בכור Says:

    דרי פרידמן כותבת לי במייל מאושר לציטוט:

    כל מילה בסלע. אי אפשר להגזים בביקורת על הפרסומת הירודה הזו. שום הומור לא מחפה על המסר הסמוי, המאד גלוי כאן. דואר ישראל שכח שלמעלה ממחצית מלקוחותיו הן נשים, ולא כולן מרוקאיות מבוגרות ש"מייחלות למגע אנושי…". שום חיתוך לא עוזר כאן, צריך להוריד את הפרסומת הזאת מהאוויר ולפרסם התנצלות.
    בושה וחרפה, ביזוי מוחלט של נשים, ואחרי זה מתפלאים ששופטים חושבים שנשים נהנות מאונס…

    צריך להעביר תגובות כאלה למשרד הפרסום, ולדואר ישראל, ולא, המטרה לא מקדשת את האמצעים.
    ולענין, אני ממש לא מאמינה שמישהי או מישהו ירכשו את הויזה הנטען של דואר ישראל בעקבות הפרסומת הזו.

  2. מסעודה Says:

    אכן קמפיין מטריד ולא מצחיק!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    אתה צדקן.

  4. Orna Weinberg Says:

    תודה, עידן. מה שמרגיז הוא הידיעה מראש שתמיד יהיו כל מיני אנשים טובי לב שיסבירו לנו שהבעיה היא שלנו, כי אנחנו לא מצליחות-מצליחים ליהנות מהומור פשוט וטוב. דעתי כדעתך ודברים כאלה מביאים אותי לשמוח שמחה גדולה על כך שכבר חודשים אין מכשיר טלוויזיה תקין בביתנו ואיש אינו טורח לטפל בנושא.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: