ניהול חוויית הלקוח: המשחקיה של איקאה (לגברים בלבד)

איקאה העולמית עושה מאמצים רבים לשיפור מתמיד של חוויית הלקוח, תוך התייחסות יצירתית לשני צידי הסקאלה: מצד אחד – לנסות ולמקסם את החשיפה למוצרים (מסלולים מוכתבים המאלצים את הלקוח לעבור את כל המחלקות, וכדומה), ומצד שני – לנסות ולהקטין ככל הניתן את מרכיבי "אי-הנחת" המתלווים לתהליך הקנייה (באמצעות מספר גדול של קופות המאפשר יציאה מהירה, וכדומה).
איקאה גם מבינה כי הלקוחות המגיעים אליה אינם עשויים מיקשה אחת, כאשר בחלוקה סטיגמטית משהו – נשים אוהבות לקנות מוצרים לבית, וגברים קצת פחות… עם זאת, רבים מהלקוחות מגיעים לחנות בפורמט זוגי, מסיבות שונות. מה עושים? איך מאפשרים לנשים ליהנות משיטוט מהנה בחנות מבלי שהגברים שלצידן ינג'סו להן בחוסר סבלנות?

באיקיאה יודעים כי בתוך כל אחד מאיתנו, הגברים, מסתתר לו ילד קטן – ופתחו עבורנו את "ממלכת הגברים" בה נוכל להעביר את הזמן בשמחה ובנחת, לצידם של אחינו מאותגרי השופינג. וכדי שנשמור על הזוגיות, למרות הכל, מציידת אותנו איקיאה בבאזר אישי המאפשר לבת זוגנו לשוב ולזמן אותנו ישירות לקופה, לשלבי ההעמסה על הרכב והנסיעה המשותפת הביתה. תיהנו

תגים: ,

2 תגובות to “ניהול חוויית הלקוח: המשחקיה של איקאה (לגברים בלבד)”

  1. אילנית Says:

    גאוני, כמה פשוט ויצירתי בעת ובעונה אחת !

  2. זיוה רחמין Says:

    אחת הבעיות של איקאה היא שהקופות שלהם איטיות מדי, לכן אפשר למצוא את עצמך עומד בתור זמן רב.
    הקופאית נדרשת להקליד בקופה רושמת את מלוא הברקוד ולא חלק ממנו עם השלמה אוטומאטית.
    ברגע שזה יפתר, צפה להורדה בחצי מכמות הזמן שתעמוד בתור.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: