ככה זה נוזל: הסיפור המלוכלך של האוקיינוס השקט

לפני כ-3 שנים פרסמתי כאן דברי שבח והלל לספר ככה זה נדבק (Made to Stick), ספרם המצוין של האחים דן וצ'יפ הית' בו הם מציגים את המתכון האולטימטיבי לעיצוב מסרים "קליטים ודביקים", המתבסס על 6 עקרונות: פשטות (Simplicity), בלתי צפוי (Unexpectedness), מוחשיות (Concreteness), אמינות (Credibility), רגשות (Emotions) וסיפורים (Stories). חברו את ראשי התיבות ותקבלו SUCCES. כמה פשוט, ככה נדבק.

וכי למה נזכרתי דוקא היום בספר המבריק הזה? הסרטון הבא מציג קמפיין פרסומי יוצא דופן של NoTankers, ארגון "אקולוגי" אשר פועל במרץ רב כנגד מיכליות הענק אשר דליפות הנפט מהן מזהמות את האוקיינוס השקט בכלל ואת חופי קנדה בפרט. איך ממחישים לציבור את הנזק המצטבר שאותו גורמות המיכליות לכל מה שנמצא בסביבה
כמו להרבה ארגונים מסוגו, גם ל- NoTankers אין תקציבי עתק לפרסום, אבל יש להם חברים יצירתיים בסוכנות הפרסום Rethink Canada שהצליחו להפוך קמפיין "פוסטרים" פשוט וזול לחוויה מפתיעה בעוצמתה. לא ידוע לי אם הם קראו את הספר של האחים הית', אך אין ספק שהם מיישמים אותו באופן מושלם…



גילוי נאות: הסרטון הקצר והמבריק הזה הגיע אלי בזכות "הגשטלט", הבלוג המצוין של אבירם פלג, סטודנט לתקשורת חזותית בבצלאל, שמביא לקוראיו שפע חומרים מעולים בענייני אמנות, עיצוב ושאר ירקות. תודה!

תגים: ,

2 תגובות to “ככה זה נוזל: הסיפור המלוכלך של האוקיינוס השקט”

  1. ענת Says:

    כמה פשוט, ככה חזק!!!
    תודה

  2. רות Says:

    מדהים איזה פשטות ואיזה יצירתיות.
    מטרה נפלאה ויישום מדהים

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: