מבחן הפרטנר-שיפ: טוב שיש מאור בקצה המנהרה

לפני כשבועיים פרסמתי כאן הודעת אזהרה הנוגעת לתקלה במערכות הגיבוי של פרטנר (אורנג'), וזאת לאחר שהתקלה הטכנית הפכה לתקלה שירותית חוצת-ארגון…

אחרי שבוע של "אין עם מי לדבר" + "הצעות פיצוי" חסרות כל תבונה, נכנס לתמונה נציג האגף הטכני בשם מאור, שלקח על עצמו את הובלת הנושא – ועושה את זה מצוין.

עדיין אין פתרון סגור, אבל יש גישה נכונה שכוללת הקשבה, יוזמה ונכונות. כמו שצריך, וכמו שאנו מצפים מהפרטנר שלנו…

כאשר הכל ייסגר (פלוס-מינוס שבוע) יגיע גם זמן הסיכומים: יהיה מידע צהוב, יהיו מחשבות באדום, ויהיו תובנות בכתום. הישארו עימנו.

תגים: , ,

2 תגובות to “מבחן הפרטנר-שיפ: טוב שיש מאור בקצה המנהרה”

  1. עין? אין! (או: לאן נגיע אם לא נגיה) « דאחקה עכשיו Says:

    […] הולכת ומתפתחת, ממשיכה להסתובב במרחב גם חללית האם (להלן הגיגית), בה נחשפו לאחרונה חוויותי העדכניות מול הפרטנר […]

  2. אחרי 13 שנים אני עוזב את אורנג'. למה? בגלל הספיריט « הגיגית – הבלוג של עידן בכור Says:

    […] חווינו כמה משברים עסקיים וטכנולוגיים (עליהם כתבתי כאן, כאן וכאן) אך המשכנו בזוגיות פרקטית, בעיקר בהעדר אלטרנטיבה […]

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: