דקה אחרי החגים

דקה אחרי החגיםכבר שנים רבות שלא משלמים לי לפי השורה, ועולם הפרסום המקומי כבר מזמן אינו כוס הבירה שלי, אבל הקופירייטינג המצוין הזה (של יהושע TBWA) הצליח לעצור אותי באמצע הרחוב.

3 תגובות to “דקה אחרי החגים”

  1. מייק Says:

    אהבתי

  2. לוח מודעות Says:

    כתבה יפה

  3. יעלי Says:

    לדעתי זה לא קומפין מצוין. אני כן אוהבת שמוכרים לי סוג של אשליה. הפרסומת הזאת לא דיברה אלי ״בשביל ככה אני אלך?, אני די נראת ככה״ . אבל שיש תמונה כזאת מהממת. אני אומרת ״ואו,אני חייבת ללכת דחוף״. לי, הפרסומת נראת פשוטה מידי. אבל אין לי מושג אולי הפרסומת הזאת העלתה משמעותית את הפניה לסטודיו.

להשאיר תגובה

