מוצר השנה 2009: חדשנות ורווחיות כאן ועכשיו

poy-logoטקס הכרזת מוצר השנה 2009 אשר נערך בתחילת השבוע במוזיאון תל-אביב, מהווה נקודת אור ורגע של אופטימיות בתוך אווירת הנכאים האופפת לאחרונה את השוק המקומי, כמו גם את אחיו הגדולים הפזורים בכל רחבי תבל.

כ-500 מנהלים ואנשי שיווק בכירים נהנו מטקס מכובד, מרשים ו… קליל (מסתבר שבחדשנות, כמו בחדשנות, אפשר גם וגם וגם), בו שולבו הכרזות על הזוכים בתואר מוצר השנה ב-25 קטגוריות שונות, הופעת סטנד-אפ קורעת של שני (סבבה) כהן, כיבוד עשיר כמיטב המסורת, וכמובן גם הזדמנות לחיזוק מקדם החיכוך האישי והמקצועי.

מוצר השנה הינו פרוייקט שיווקי יוקרתי המתנהל מזה למעלה מ- 20 שנים ב- 25 מדינות בכל רחבי העולם, ומזה 4 שנים בישראל (בייזום וניהול של "פורום שיווק"), בו נבחנים ומדורגים מוצרים חדשניים בשוק מוצרי הצריכה – בתהליך ייחודי המשלב בחינה ראשונית ע"י צוות מומחים מתחומי הניהול והשיווק וסקר צרכנים רחב היקף (בישראל – מעל 2,000 בתי אב) אשר בוחן את עמדות הצרכנים ביחס למוצר ולחוויית השימוש בו.
החדשנות במוצרים מקיפה תחומים רבים: החל מהרכב החומרים, דרך אופן השימוש ועד עיצוב חדשני של המוצר ואריזתו.

חדשנות ויצירתיות = יתרון ורווחיות
למי שעדיין מפקפק: חדשנות אינה רק "שעשוע אינטליגנטי" אלא כלי ייחודי ליצירת בידול שיווקי, יתרון תחרותי ורווחיות גבוהה יותר. 
הנסיון הבינלאומי, כמו גם הנסיון המקומי, מוכיח מדי שנה כי פרסום הזכייה במדיה ועל-גבי המוצרים הנבחרים עצמם משפיע באופן מובהק על העדפתם על-ידי הציבור הרחב, ומעלה באופן דרמטי את היקפי המכירות בפועל.
היטיב לבטא זאת גדי לסין, מנכ"ל שטראוס ישראל אשר הוכרזה כחברה החדשנית של השנה בישראל, לאחר ש-4 ממוצריה נבחרו כזוכים בקטגוריות שונות: "איני מוכן להיות שותף לבכי שמסביב… כל המוצרים שלנו שזכו בתחרות רשמו בשנה האחרונה גידול דו-ספרתי בהיקפי המכירות".

וכפראפרזה על אימרה ידועה אחרת:
לא מאמינים בחדשנות? נסו להישאר תקועים במקום…

עוד על מוצר השנה והזוכים בקטגוריות השונות תמצאו כאן.

תגים: , ,

תגובה אחת to “מוצר השנה 2009: חדשנות ורווחיות כאן ועכשיו”

  1. סטנד אפ Says:

    אהבתי את הלא מאמינים בחדשנות? נסו להישאר במקום..הרי זה לא מה שהרוב עושים? קשה מאוד לזוז ולהתקדם מהסיבה הברורה שזה לפעמים גם קצת קשור ביכולת להגיד דברים כמו: אני לא יודע הכל, אני יכול ללמוד עוד, מה שלמדתי עד עכשיו מעט חסר ערך. חדשנות שווה ערך למיעוט בערך עצמנו או מה שהשגנו עד עכשיו, הרי ברור שהאנשים הכי מצחיקים וקלילים הם כאלו שיודעים לצחוק על עצמם. אני לא אומר להסתובב עם הראש באדמה, אל תקחו את זה לשם אבל בכל זאת אולי כדאי לומר את השורה התחתונה שהאוייב הגדול של החדשנות הוא האגו וזו הסיבה שחדשנות היא נחלת המיעוט שמתוכנו.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: