הקמפיין של שטראוס: פשוט, זה כל הקסם

עיון זריז בפוסטים קודמים העוסקים בעולם הפרסום המקומי, מעלה שיש לי נטייה ברורה להשתלח ביצירות וביוצריהן. מה לעשות, ואת רובן (של הפרסומות) אני מוצא וולגריות, עתירות התחכמויות מיותרות וחסרות כל חוכמה ותחכום.

strauss-1כמה טוב שיש הזדמנות להחליף את המוד השלילי בכמה מילים טובות, והפעם בזכות הקמפיין החדש והמבריק של שטראוס.

למי שעדיין לא ראה: שורה של מוצרים מבית שטראוס, הופכים מול עינינו לדמויות חביבות א-לה חנוך פיבן.

בלי לצעוק, בלי סופונה, בלי חשיפת יתר של משה איבגי ומחשופי יתר של יעל בר-זוהר. גאוני כמה שזה פשוט: קצת חטיפים, קצת מוצרי חלב, קצת ירקות ופירות העונה – וחיוך

 מיטיבי הלכת ישימו לב לחיבור המצוין בין החזון של שטראוס (Creating Wonder Out of Basics) לבין הקמפיין שעושה בדיוק את זה: הופך את הדברים הפשוטים לקסם. 
במילה אחת (+תוכן שיווקי): אחלה.

תגים: , ,

2 תגובות to “הקמפיין של שטראוס: פשוט, זה כל הקסם”

  1. מייק Says:

    אהבתי את החיבור שלך לחזון (ויותר נכון, את גזירת הקמפיין מהחזון, בהנחה שזה אכן היה חלק מהבריף)

  2. אפק Says:

    אינני שותף לדעתך על הקמפיין. אותו הטריק נעשה כבר עם פיבן לפני כעשור, בקמפיין מבריק באמת לעיתון הארץ. לא חדש, לא מרגש – ולא ישאר בראש יותר משבועיים.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: