ככה כן: שירות בראש טוב

rosh_dioתהליך ה-Relocation מהמרכז ההומה והגועש לצפון השקט והמרגש מחייב גם התארגנות לוגיסטית מחודשת, כמו למשל תיגבור מלאי הראשים והטונרים לשתי המדפסות שעל שולחני. זו ההזדמנות לבדיקה מחודשת של מערך הספקים המקומי והארצי, שמגלה שאין הרבה חדשות בענייני מחיר (ראש דיו היו ונשארו אטרקטיביים יותר), אבל יש מחיר למיקום החדש: בעוד שבכרך הסואן הגיע אלי השליח תוך שעות ספורות, הרי שבצפון הרגוע מובטח לי משלוח רק בערב שאחרי. מאחר וכבר התחלתי להתרגל לקצב החדש, אני מעביר את ההזמנה טלפונית ומקווה לטוב…

לא עובר יום ועל מסך הנייד שלי מופיע SMS המודיע לי על מבצע מיוחד ללקוחות ראש דיו הכולל 15.5% הנחה + מתנה. אופס.. מה עושים עכשיו? מפסידים את המבצע? מבטלים ומזמינים מחדש?
טלפון למרכז ההזמנות של ראש דיו תופס את המוקדן ערני אך לא מוכן לשאלה הפרובוקטיבית – "תתנו לי הנחה או לבטל ולהזמין מחדש?". אחרי כמה שניות הוא מתעשת ומבטיח לבדוק ולחזור אלי. הייתי מעדיף שהוא יחתוך את זה לבד, אבל אני מבין שזה קצת גדול עליו. נחכה ונראה.

חמש דקות אחר-כך מתקשרת אלי אירנה ומבשרת לי שהכל בסדר – ההזמנה תגיע אלי הערב והחיוב עודכן מטה כמובטח בהודעת המבצע. בדיוק כמו שצריך.

סיכומים והמלצות להמשך
הרווח המיידי שלי: 62 ש"ח. שווה את המאמץ…
הרווח של ראש דיו: לקוח מרוצה + המלצה להמונים. כמה זה שווה?

תגים:

3 תגובות to “ככה כן: שירות בראש טוב”

  1. אסף Says:

    הרוויחו אפצ'י…

  2. Idan Bchor Says:

    בדיוק!
    ולמי שרוצה לדעת יותר:
    http://www.idanbchor.com/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=720338

  3. ראש דיו Says:

    ראש דיו משתדלת לשים בראש מעייניה את השירות ללקוחות.

להשאיר תגובה

