שיא גינס בפרסום: הכי נמוך, וולגארי, שוביניסטי ו…גאוני!

אזהרת מסע: סירטון הפרסום הזה אינו מיועד ליפי-נפש, לשוחרי כבוד האדם בכלל ולפמינסטיות רדיקליות בפרט. הוא נמוך, הוא וולגארי, הוא שובינסיטי להחליא, והוא אחד מסרטוני הפרסום היותר גאוניים שפגשתי מאודי.

אם החלטתם לצפות בו, למרות שהוזהרתם – עשו זאת עכשיו, ואחר כך נמשיך…

חוכמת מיקוד המסר: ישר לביצים של קהל המטרה
שתיית בירה היא אחת מצורות היסוד של "שיחת גברים". במהותה הבסיסית, היא הזדמנות למפגש סביב האלמנטים הקמאיים של העולם הגברי, ואם תרצו להתחכם: תחתית החבית הגברית.
זה המקום שבו אנחנו אוהבים לשחרר את הכרס ואת מטעני הפאסון שצברנו, ולהיות לכמה דקות מי שאנחנו "באמת": יצורים נחותים, ילדותיים, שזקוקים להכרה ובטחון עצמי. במהלך השנים החלפנו את משחקי הפיפי והקקי במשחקי פיפי וציצים והוספנו להם את אלמנט ה-חבר'ה. מעתה אמור: פיפי. ציצים. חברים.

את התובנה הזו מבינות כבר מזמן חברות הבירה בעולם ובישראל, שמנסות אמנם להגדיל את קהל המטרה ולהיות "פוליטיקלי קורקט", אך יודעות שהבסיס היציב למוצריהן הוא השבט הניאדרטאלי השוכן בקרבנו, ואל השבט הזה צריך לדבר בשפה הבסיסית שהוא מכיר: פיפי, ציצים וחברים.

נפלאות "השיווק הויראלי" מאפשרות לנו לפעול כיום גם בערוצים שאינם במיינסטרים, ובטכניקות "גרילה" שאינן כפופות ואינן מצייתות לחוקי הזירה הציבורית.
כאשר אני צופה עם אהובתי במקבץ פרסומות הטלויזיה בו מופיעה הפרסומת המצויינת של גולדסטאר ("תשתחרר גבר") אני יודע למה הם מתכוונים אבל קצת מתקשה להתחבר לזה בפועל ברגע האמת, שהרי אני יודע מה היא חושבת על זה (הפוסטמה).
אבל כאשר מגיע אלי במייל הסרטון של גינס אני מריץ אותו 20 פעם (בשם השליחות המחקרית, כמובן) ומיד אחר-כך מפיץ אותו מיד לחברי הניאדרטאליים, ולקומץ חברותי היפות והאמיצות באמת.
ואם תרצו, זה כל הסיפור.

זה הכל בראש (הכחול) שלך, יקירתי
אני וסרטי סקס נחותים? אני והפיכת האישה לאובייקט מיני מושפל ומנוצל? אני??!!
הריצו שוב ושוב את הסרט (לא בגלל שבא לכם, חס וחלילה, אלא רק בגלל שביקשתי כל-כך יפה) ותופתעו לגלות שכולו מתרחש בראש שלנו, ולא בשום מקום אחר. זה בדיוק המקום בו הסרט הוולגארי, הנמוך, הסקסיסטי והשוביניסטי הזה הופך בעיני ליצירה גאונית.

גינס מישהו?

(תודה לד' היפה והאמיצה על ההרמה להנחתה)

תגים: , ,

3 תגובות to “שיא גינס בפרסום: הכי נמוך, וולגארי, שוביניסטי ו…גאוני!”

  1. דרי Says:

    לא אוכל להסכים יותר לתאור המדויק, הכן והאנליטי של השבט הניאדראטלי, הלא בתוך עמי הסקסיסטי אני יושבת.. ואולם נקודה למחשבה לכל חברותי וגם לאלה מחברי אשר צרפו גם קצת נוירונים לביצים, ראו ולמדו כמה זה קל להניע 3 זכרים בהתאם לרצונך..
    ההחפצה כאן היא בהחלט שלהם.. כל מה שצריך זה בקבוק בירה ותחת
    מושלם והם כבר ירקידו את החליל שלהם לכינור שלך..

  2. Idan Bchor Says:

    לכל מי שתהה מיהי ד' שהרימה להנחתה, ולמה היא ברשימה היוקרתית של היפות האמיצות…

    רק תיקון קטן, לשם הצדק האמפירי:
    כשאנחנו מוצאים סוף סוף תחת מושלם (כל ניאדרטאל וסגנונו האישי), אנחנו מוכנים לשלם כמעט כל הון ואפילו להשקיע בבירה איכותית (בודאי אם זה מתחלק בין כמה חברים).

    שיחקת אותה, יקירתי, ולא לראשונה…

  3. יואב Says:

    חשוב לציין שהסרטון הזה לא הוזמן\הופק על ידי גינס:
    http://www.brandrepublic.com/News/836025/Diageo-demands-sexy-fake-Guinness-viral-pulled/

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: