פטמות חמקמקות: כשהנסיון להיות COOL עובר את הגבול

מליוני מחקרים, מאמרים, ספרים והגיגים כבר עסקו בשאלה הקיומית האם סקס מוכר, והתשובה נותרה חדה וברורה: בודאי שכן.

השאלה שנותרה פתוחה, אם כן, היא אופן היישום (המדיה, המיקום, התיזמון וההקשר) וכמובן גם מידת ההלימה בין הפרסום לבין גבולותיו האישיים והדינמיים של הטעם הטוב.

החדשות הטובות: הציבור כבר מכיר את חוקי המשחק ויודע להגיב כאשר הוא חש שהגבולות, דינאמים ועמומים ככל שיהיו, נפרצים בגסות. רוצה לומר: לא כל מה שמתגלגל מתיבה לתיבה כשיר להופעה במרחב הציבורי, ולא כל דאחקה רדודה שמתאימה (אולי) ללוח המודעות במטבחון של משרד הפירסום, ראוייה לשידור להמונים בשם "הקוליות" וחופש הביטוי היצירתי.

כך, שעות ספורות לאחר שעלה היום למרחב הקיברנטי, הורד בלחץ ההמונים הקמפיין של בסט-ביי שבמרכזו הדאחקה הבאה: לחיצה על מתג המזגן שבבאנר גורמת להזדקרות פטמותיה של נערת האמצע.
אכן… COOL!!!

קרלה בציצי  עכשיו במבצע 1+1

מעניין לבחון את הפער בין הגישה החזיתית של בסט ביי, לבין הגישה המרומזת בה בחרה רשת ACE בקמפיין קודם בו כיכבה מירי בוהדנה האחת והיחידה – קמפיין חמקמק ומשובב נפש אליו כבר התייחסתי כאן.
בוהדנה, שהסקסיות נוטפת ממנה גם כשהיא עושה פנלים בטרנינג מהוה, אינה צריכה לחשוף את פטמותיה לציבור הרחב, ואף ליהפך: הידיעה שהן שם אבל מחוץ לפריים עבורנו – דוקא היא זו שיוצרת את הסקסיות ואת העניין המתמשך בה.

ואם כבר עסקינן בבחורינות איכותיות, ובפער בין פורנוגרפיית מוסכים לסקס אפיל שמפיל ברשתו מלכים ונשיאים – קבלו את הקרלה שיודעת לעשות את זה Comme il Faut.


קרלה ברוני 
Private Edition

תגים:

2 תגובות to “פטמות חמקמקות: כשהנסיון להיות COOL עובר את הגבול”

  1. מייק Says:

    ידידי השובב,
    דע לך, שכאשר הבוהדנה יוצאת לה לשוח במכולת השכונתית בטרנינג מהוה, הסקס לא נוטף ממנה. גם לפנינה זה הולך לאיבוד.
    אצלנו בשכונה מודעים לנפלאות המייק-אפ….

  2. Idan Bchor Says:

    ידידי הרץ למרחקים,
    טוב, לא כולנו החיים שלנו שוסטר. נראה כי בשכונה שלי תתקבל הבוהדנה בחמימות בכל מצב צבירה בו תבחר להופיע…

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: