סקס והעיר הגדולה: בין גירסת הבמאי לראשו של הלקוח

סקס הוא כידוע פעולה רב-מערכתית, שחלק ניכר ממנה מתקיים ומתבצע בתאי המוח.

תאי המוח הם גם המקום בו הלקוח קולט ומעבד את שפע המסרים השיווקיים הנקרים בדרכו, בתהליך שחלק ממרכיביו מתבסס על קונוטציות ואסוציאציות הנשענות על המאגר הפרטי הקיים בראשו. זה גם המקור לפערים הנוצרים לעיתים בין "כוונותינו" לבין איך הן נתפשות במוחו של הלקוח – כפי שמציגה סידרת השלטים מטה.

רגע של רצינות:
רגע לפני שאנו משחררים לאוויר העולם תקשורת שיווקית (ובעיקר- תקשורת ויזואלית), חשוב לבחון את הדימויים אותן היא יוצרת אצל "הקהל הרחב" – ולוודא כי הם אכן נתפשים בהתאמה לכוונותינו, ולא יוצרים הקשרים מעולמות אחרים.

ובהזדמנות זו – תודה לקפטיין עירא על האספקה השוטפת של חומרים משובחים מכל רחבי העולם (אני יודע שזה נשמע כמו שזה נשמע…).

 

תגים:

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: