הקול היהודי בארה"ב: פוליטיקות קטנות וכסף גדול…

בעוד גיל תמרי מדווח לנו מוושינגטון על התחממות הקרבות על הקול היהודי במירוץ לנשיאות ארצות הברית, ממשיך להתנהל הקרב על קולות אלה גם בשוק הצרכני היום-יומי.

ובקרבות שיווק, כמו בקרבות שיווק, יש מגוון רחב של טקטיקות וכלים שכדאי ליישם…

לדבר בשפה של הלקוח ולהציע לו הזדמנויות הקשורות לעולמו:

7-brachos.jpg


להבין מה חשוב לו וליזום פעולות שמסייעות לו להצליח במשימותיו:

lights-on.jpg


להציע לו את
המוצרים המתאימים לגחמותיו, כאן ועכשיו:

free-matzos.jpg

… ולנסות לחבר ביצירתיות את ערכי הלקוח לערכי המותג:

oink-vey.jpg

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: