HELLO – It's Apple again

כבר יותר מ-25 שנה מוכיחה חברת Apple כי חדשנות ויצירתיות אינן עבורה רק "טרנד" אופנתי, כי אם תפיסת עולם כוללת המוטמעת היטב ב-DNA של החברה, אנשיה, מוצריה והשירותים אותם היא מפתחת ומציעה לנו.

23 שנים אחרי שהדהימה את העולם עם קמפיין 1984 להשקת מחשבי ה-מקינטוש שלה, ושלוש שנים לאחר שנגני ה- iPod שלה כבשו את מקומם בצמרת נגני המוזיקה המבוקשים בעולם, משיקה Apple את ה- iPhone, תחת הכותרת המאתגרת Re-inventing the phone .  

כמו תמיד, מוכיחה Apple יצירתיות טוטאלית ויכולת וירטואוזית"לפשט ולזקק" מסרים מורכבים – ובוחרת להשיק את ה-iPhone החדש שלה בפרסומת ייחודית אשר הוצגה לראשונה במהלך שידור טקס פרסי "האוסקר" לשנת 2007, והכוללת קולקצייה מובחרת של סצינות קולנועיות קלאסיות בהן חוזרת שוב ושוב מילה אחת…

כמה פשוט, כמה גאוני, כמה Apple.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: